Wijn op het Wad een groot succes!
Het was spannend
Ging het weer zich van zijn beste kant laten zien of toch niet? Maar zoals Eppo Lukkien van de ZK9 al zei: “Op de Waddenzee valt het meestal mee”. En hij had gelijk! Een paar spetters mochten de pret niet drukken, dat was alleen maar extra sfeer. Het was een heerlijke zwoele avond, afgelopen zaterdag tijdens Wijn op het Wad met een spectaculaire zonsondergang!













