Contact via WhatsApp
Follow &Bubbels on Instagram Contact met &Bubbels via WhatsApp
Genieten, Koken, Bereiden, Proeven, Drinken, Proosten, Trouwen, Vieren, Gedenken, Organiseren
&Bubbels

Geïnspireerd door het leven met de filosofie dat je zo veel mogelijk gedenkwaardige herinneringen zelf moet creëren is het concept van &Bubbels ontstaan.

lees meer »

Gastenboek

“Genieten, Organiseren, Koken, Bereiden, Proeven, Drinken, Proosten, Trouwen, Vieren, Gedenken, Leren &Bubbels!”

 

Gastenboek

We vinden het heel fijn als je een ervaring over &Bubbels wilt delen.

Bruiloften, evenementen, kookworkshops en wijnproeverijen, we lezen het graag!

  1. Martin zegt:

    Beste Natasja,

    Dank voor de leuke foto’s, maar bovenal dank voor de dag. Mijn ouders waren op de terugweg nog even langsgereden en hadden nog wat hapjes gebracht. Ze waren erg lyrisch over de dag en hadden het fantastisch gehad. Dat doet mij natuurlijk deugd.

    Daarnaast waren de hapjes heerlijk en nu met het bewijs dat ze het ook zelf hebben gemaakt is het compleet.

    Nogmaals dank voor de fijne dag die mijn ouders hebben gehad.

    Met vriendelijke groet,
    Martin

  2. Miriam zegt:

    Hi Natasja,

    Wij willen jou ontzettend bedanken voor de leuke kookworkshop Japans koken! Gelijk vanaf het begin voelden wij ons welkom en op ons gemak. Onder jouw enthousiaste begeleiding gingen wij direct aan de slag en hebben we veel handige tips gekregen. Naast de gezelligheid zijn de recepten ook goed in de smaak gevallen! Zeker een aanrader om de kookworkshop te volgen! Wij zullen nog lang nagenieten van deze mooie dag 😊

    Hartelijke groet,

    Roy & Miriam

  3. Melissa zegt:

    Bedankt voor de leuke dag en foto’s!

    Groeten,
    Martijn & Melissa

  4. Jantine zegt:

    Natasja,
    Dank voor een heerlijke verrassingsworkshop Japans koken! Ik kwam met mijn kinderen (die stiekem alle dachten ‘…koken’?!) op uitje in de kerstvakantie en we hebben ons uiteindelijk allemaal enorm vermaakt! Met een ongedwongen portie humor heb je ons veel handigheidjes geleerd. En het was nog lekker ook! Ik moet sindsdien nog dagelijks even aan je denken want ik breng al je tips in de praktijk nu 🙂

  5. Anita zegt:

    Hai Natasja,

    Wij vonden het ontzettend leuk. Blijf jij vooral zo direct en rechtstreeks. Het was leerzaam, grappig, gezellig en leuk. Het eten was heerlijk. Precies de juiste benadering voor iedere persoonlijk. Chapeau . Je moet wat in huis hebben om het voor mijn beide zonen boeiend te maken en houden en ik moet zeggen het is je gelukt.
    Ik ga je zeker aanbevelen bij familie, collega’s en vrienden.

    🤗😘

  6. Marga zegt:

    Goedemorgen Natasja,

    We hebben een hele leuke gezellige middag bij je gehad met waardevolle tips en trics, dank je wel! En heerlijke recepten gekookt natuurlijk. Bedankt voor de foto’s, we hebben ze toegevoegd aan ons gezamenlijke album. (Richard heeft de kurk een mooi plekje gegeven #trots)

    We gaan met je recepten thuis aan de slag en houden je op de hoogte.

    Lieve groet van ons allemaal,

    Marga

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *